Comunitatea bolilor de inimă este încurajată de către Novo Nordisk să se alăture conversației despre diabet. Pe măsură ce medicamentele pentru diabetul de tip 2 obțin aprobări pentru reducerea riscurilor cardiovasculare – inclusiv Ozempic și Victoza ale lui Novo – nevoia de a comunica între specialități a crescut.

Pentru a ajuta la reducerea decalajului, Novo Nordisk intră în parteneriat cu Colegiul American de Cardiologie (ACC) într-o inițiativă de doi ani, pe două direcții. În primul rând, partenerii vor studia datele din lumea reală pentru a determina tiparele și aderarea la ghiduri. În continuare, vor explora cum să ajute pacienții de tip 2 să-și îmbunătățească sănătatea inimii, lucrând prin intermediul clinicienilor ACC și al furnizorilor de asistență medicală, a spus directorul medical Novo, Todd Hobbs.

Efortul este o „progresie naturală” a relațiilor Novo Nordisk construite în comunitatea cardiovasculară în ultimii ani, a spus el.

“Ne-am uitat la arii mai mici de cercetare, cum ar fi cu Cleveland Clinic și altele, care arată că există o mulțime de oameni cu diabet care ar trebui să fie cu adevărat pe unul dintre agenți, fie GLP-1 sau SGLT2, care micșorează riscul (cardiovascular) în mod dovedit științific, și pur și simplu nu sunt ”, a spus Hobbs.

 

Detalii pe: https://www.fiercepharma.com/marketing/novo-nordisk-teams-american-college-cardiology-to-bring-diabetes-conversations-to-heart